måndag 15 februari 2010

En frisk fläkt!

Så har frånluftsfläkten till slut blivit inkopplad och badrummet är helt klart i alla detaljer. Jag drar på fläkten på max och duschar för för första gången utan att fundera på röta. Kan från duschen glatt konstatera att fönstret inte immar igen. Jäkla effektiv fläkt det här tänker jag. Duschar vidare, stänger till slut av och kliver ut ur duschen, in i ett iskallt badrum. Jäkla effektiv fläkt det där. Måste vara dimmensionerad för ett badhus. Ställer ner fläkten på min och där får den stå. Nöjd kikar jag mig runt i badrummet och ser hur silikonet börjar släppa från badkarsinbyggnaden. Jaha, då börjar det normala underhållet då... Annars har helgen mest bjudit på äventyrsbad, hamburgare och kanelbullar. En inte helt dålig kombination faktiskt.

Inga kommentarer: